Steunkousen Klantenservice

Wij helpen u graag persoonlijk met het beantwoorden van uw vragen. U kunt uw vragen of opmerkingen stellen via het contactformulier of stuur een mail naar order@steunkousen.nl. Vragen over een lopende bestelling kunnen alleen per mail en voorzien van het ordernummer gesteld worden. Dit komt omdat wij uit verschillende magazijnen leveren. Voor vragen over een lopende bestelling graag dit online formulier invullen zodat we alle gegevens gelijk voorhand hebben en u sneller kunnen helpen. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op.

Wij zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zodat u als klant altijd in uw recht staat. We doen er alles aan om klachten te voorkomen. Toch is het mogelijk dat u, door welke oorzaak dan ook, niet geheel tevreden bent. Heeft u na contact met onze klantenservice toch nog een klacht? Dan willen we dat graag van u vernemen.
Wij vragen u daarom contact met ons op te nemen via het contactformulier.


Klachten

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht per post in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden: uw naam, adres, woonplaats, uw klantnummer en/of bestelnummer. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http:// ec.europa.eu/consumers/odr/.

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Steunkousen.nl
Tav D.Sträter
Merwedestraat 48K
3313 CS Dordrecht

Zodra uw klacht door ons is ontvangen, ontvangt u binnen 5 werkdagen telefonisch of schriftelijk een inhoudelijke reactie van ons. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.


Meer informatie over:

bezorgen- bestellen en levering

- betaalmogelijkheden

- retour sturen 

- veel gestelde vragen 

- veilig bestellen 

- algemene voorwaarden

Vragen? Start chat

8023