Steunkousen bestellen

Wat zijn de stappen die u doorloopt u tijdens het bestelproces? 

Leverings en uitvoerings-informatie over de uitvoering van de overeenkomst.

Nadat u uw aankoop succesvol hebt afgerond ontvangt u van ons een bestelbevestiging.

De aankoop is pas afgerond wanneer u ook een factuur van ons per mail heeft ontvangen. Uizondering hierop is de keuze "op rekening" kopen.

Wij leveren steunkousen vaak rechtstreeks van de fabriek om zo de levertijd zo optimaal mogelijk te krijgen.  Doordat wij met verschillende fabrieken nauw samenwerken kan het dus zo zijn, dat als u verschillende merken bij ons aanschaft u ook separaat uit verschillende magazijnen en op verschillende dagen geleverd krijgt. Wij leveren bijna alles uit voorraad en anders vanuit de  voorraad van de fabriek. Bij producten met veel keuze opties zoals de Mediven Elegance en de Jobst steunkousen is de kans groter dat de levertijd verlengd wordt met enkele dagen. Deze zeer specifieke producten moeten wellicht nog uit het buitenland komen. Gemiddeld leveren wij deze binnen een week. Is een product even niet op voorraad dan duurt het 8 tot 10 werkdagen. Heeft u het beslist binnen heel snel nodig kunt u altijd contact opnemen met ons op order@steunkousen.nl zorgen we voor een passende oplossing.

De levering vind plaats via de koerier waar de fabriek mee werkt. Meestal Post.nl, DHL of DPD.

De meeste bestellingen passen door de brievenbus en gaan met Post.nl. Is het een groot pakket dan wordt deze door DPD aan u verstuurd.

Hoe ziet het bestelproces er uit:

Allereerst, ondanks dat wij alles per koerier versturen zodat alle bestellingen/ leveringen traceerbaar zijn, sturen wij geen track en trace naar onze klanten. Dit komt omdat er veelal uit verschillende magazijnen geleverd wordt en het dus niet mogelijk is dit in een track en trace te vangen.

Wanneer u uw keuze gemaakt heeft voor een bepaald artikel en een keuze heeft gemaakt over de maat, kleur en een eventuele andere variant van de steunkousen, klikt u op de knop "bestellen". Vervolgens wordt het artikel automatisch in uw winkelwagen geplaatst welke u u rechtsboven aan op de pagina ziet.

U ziet nu uw bestelde product in een aparte pagina staan. U klikt op afrekenen. Vervolgens komt u in en scherm dat speciaal ontwikkeld is om een helder overzicht te geven bij het bestellen van uw steunkousen. Hier staat namelijk alles samengevat op een pagina; de adresgegevens, de betaalwijze het bestelde product etc.

U kunt hier eventueel ook een ander afleveradres invullen indien u voor iemand anders besteld. Als u de bestelling wilt afronden klikt u op "plaats uw bestelling". Wij vragen u conform de regels van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie om alle gegevens nog eens te controleren op juistheid. Is alles in orde en kloppen de producten kunt u akkoord gaan met de onze voorwaarden en wordt de bestelling afgerond.

Wij vragen u conform de regels van de Nederlandsche thuiswinkel Organisatie om alle gegevens nog eens te controleren op juistheid. Bij akkoord van uw bestelling dient u akkoord te gaan met de leveringsvoorwaarden welke voldoen aan de wet "kopen op afstand" zoals europees is bepaald.

U komt nu in het scherm waar die hoort bij de betaalmethode die u heeft gekozen. Afronden van uw bestelling vind nu plaats volgens de keuze van betalen. Na afronding van uw bestelling ontvangt u van ons automatisch een orderbevestiging. Mochten er vragen of problemen zijn met bestellen kunt u ons zowel telefonisch op 0629001105 of

order@steunkousen.nl
als per e-mail benaderen door op deze link te klikken; Contact.

Vragen? Start chat

8023