Steunkousen Klantenservice
Wij helpen u graag persoonlijk met het beantwoorden van uw vragen. U kunt uw vragen of opmerkingen stellen via het contactformulier of stuur een mail naar order@steunkousen.nl. Vragen over een lopende bestelling kunnen alleen per mail en voorzien van het ordernummer gesteld worden. Dit komt omdat wij uit verschillende magazijnen leveren.
Let op: voor vragen over een lopende bestelling graag dit online formulier invullen zodat we alle gegevens gelijk voorhand hebben en u sneller kunnen helpen. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op.
Steunkousen en Klachten
Wij zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zodat u als klant altijd in uw recht staat. We doen er alles aan om klachten te voorkomen. Toch is het mogelijk dat u, door welke oorzaak dan ook, niet geheel tevreden bent. Heeft u na contact met onze klantenservice toch nog een klacht? Dan willen we dat graag van u vernemen.
Wij vragen u daarom contact met ons op te nemen via het contactformulier.
Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht per post in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden: uw naam, adres, woonplaats, uw klantnummer en/of bestelnummer. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http:// ec.europa.eu/consumers/odr/.
U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Steunkousen.nl
Tav D.Sträter
Kabelweg 40
1014 BB Amsterdam
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Alle prijzen op de site zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten van 5,95 euro.
Meer informatie over: